You-Mens Logo

Online EMB test

Momenteel bewegen wij ons in een vreemde wereld. Een hoop dagelijkse praktijken zijn anders en moeten soms nog hun weg vinden. Iedere dag leren wij bij en passen wij ons aan de situatie rondom het Coronavirus aan.
 
Veel zzp’ers zijn voor een uitdaging komen te staan. Ondanks dat ik een vitaal beroep heb op de spoedeisende hulp, merk ik ook dat mijn werk als leefstijlcoach anders is geworden. Gelukkig kan ik mijn klanten ook online helpen.
 
Ik kreeg vanuit het laboratorium een positief bericht. De EMB testen (energetische morfologische bloedtest) kunnen gewoon door blijven gaan, maar dan wel op een andere manier. Deze methode werkt ook in het voordeel van mensen die liever niet worden geri... » Lees meer


Corona weerstand tips

Met zijn allen schrijven wij geschiedenis met deze grieppandemie. Wij kunnen niet meer om het  Coronavirus (COVID-19) heen. Het enige wat wij nu kunnen doen is ons gezonde verstand gebruiken en onze leefstijl zo goed als mogelijk aan de situatie aanpassen.
Om jullie, mijn klanten en volgers, te ondersteunen heb ik onderstaande gezondheidstips opgesteld:

  1. Voldoende slaap
    Slaap is essentieel voor ons herstel. Herstellende hormonen als testosteron, groeihormoon en vooral melatonine worden dan aangemaakt. Melatonine is het krachtigste antioxidant dat wij tot ons beschikking hebben. Antioxidanten zijn nodig om vrije radicalen tegen te gaan. Dit zijn agressieve stoffen die bij een verminderd... » Lees meer


Gelukshormoon en lekkere trek


 
Wat is het gelukshormoon?
Wat heeft het gelukshormoon serotonine met onze lekkere trek te maken?
Welke invloed hebben stress en cortisol op ons gelukshormoon serotonine?
Wat zijn de symptomen van een tekort aan serotonine en wat kun je hieraan doen?
 
Serotonine is een belangrijk hormoon in ons lichaam en een neurotransmitter: het beïnvloedt de manier waarop je hersenen werken. Het is onder andere belangrijk voor je stemming, eetlust en slaap. Deze functies zijn sterk beïnvloedbaar door stressbeleving en cortisol. Door een stijging van cortisol stijgt onze behoefte naar zoet/suiker. Door het eten van te veel suiker kunnen wij zowel insuline- als serotonineresistent worden. Je krijgt dus me... » Lees meer


Aanmelden voor de nieuwsbrief